ovczarnia
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

 

Zamówiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań? Zgodnie z Regulaminem naszego sklepu masz prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Masz na to maksymalnie 14 dni od momentu dostarczenia Ci przesyłki.

Jak dokonać zwrotu?

1. Poinformuj nas o chęci zwrotu zakupionych produktów. Masz na to maksymalnie 14 dni licząc od dnia otrzymania przesyłki. Oświadczenie o chęci zwrotu prześlij na nasz adres mailowy: kontakt@ovczarnia.pl
 
2. Zapakuj bezpiecznie zwracane artykuły, aby nie uległy uszkodzeniu podczas transportu. Pamiętaj, aby zwracane produkty były nowe, nieużywane i miały oryginalne etykiety.
 
3. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy, który znajdziesz TUTAJ Wypełniony formularz możesz wydrukować i włożyć do paczki lub przesłać go do nas mailowo.
 
4. Nadaj przesyłkę w wygodny dla siebie sposób. Wyślij ją na adres naszego sklepu:
OVCZARNIA
ul. Stalowa 3/5
41-200 Sosnowiec
tel. 511 150 174
email: kontakt@ovczarnia.pl
Na odesłanie przesyłki masz maksymalnie 14 dni od dnia zgłoszenia zwrotu. Przesyłka wysłana po tym terminie zostanie zwrócona do nadawcy na jego koszt, a zwrot nie zostanie rozpatrzony.
Zwrot wysyłasz na swój koszt.
Nadając zwrot możesz skorzystać np. ze strony: https://wygodnezwroty.pl/ 
WAŻNE: nie odbieramy przesyłek z paczkomatów. Zwrot ZAWSZE należy wysłać na adres naszego sklepu.
Pamiętaj, aby przesyłka była przesyłką rejestrowaną tzn. taką, której drogę można śledzić. Ułatwi to jej poszukiwanie w przypadku jej zagubienia. Nigdy nie wysyłaj zwrotu zwykłym listem pocztowym. Nie ma pewności, że taki list do nas dotrze. W przypadku jego zagubienia nie będziemy niestety mogli dokonać zwrotu należności za znajdujące się w nim produkty.
 
4. Po otrzymaniu przez nas przesyłki, zwrotu należności dokonamy maksymalnie w ciągu 14 dni. Zwrot należności nastąpi tą samą metodą płatności, która wybrana była podczas składania zamówienia. 

 

 

ZWROTY i REKLAMACJE

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

A) konsumentem

albo

B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: ovczarnia@gmail.com.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Stalowa 3/5, 41-200 Sosnowiec, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Reklamacje

Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: ovczarnia@gmail.com lub drogą pocztową na adres ul. Stalowa 3/5, 41-200 Sosnowiec.

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

a) wymiany towaru

lub

b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:

a) odstąpić od umowy

lub

b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.