Najczęściej zadawane pytania
Ile kosztuje dostawa?
Dostawa jest darmowa dla wszystkich zamówień powyżej 199zł. Jeżeli wartość zamówienia jest niższa, wówczas koszt dostawy wynosi:
- kurier DPD - 12,90zł
- paczkomat InPost - 11,90zł
- kurier InPost - 13,90zł
Czy możliwy jest odbiór osobisty?
Niestety nie. Nie realizujemy odbioru osobistego zamawianych produktów.
Moje zamówienie jeszcze do mnie nie dotarło. Co mam zrobić?
W momencie przekazywania przesyłki do wysłania otrzymujesz od nas powiadomienie wraz z numerem przewozowym. Przesyłkę możesz śledzić wpisując przesłany przeze mnie numer w tym miejscu:
- kurier DPD: https://www.dpd.com/pl/odbieram-paczke/
- paczkomat InPost: https://inpost.pl/sledzenia-przesylek
W przypadku problemów z dostarczeniem przesyłki możesz się kontaktować bezpośrednio z Obsługą Klienta:
- firmy DPD - +48 22 577 55 55 lub 801 400 373. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8 - 19 oraz w soboty w godz. 8 - 14
- firmy InPost - 722 444 000 lub 746 600 000. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 7 - 22, w soboty w godz. 8 - 20, w niedziele w godz. 8 - 18
Zamówione przeze mnie produkty nie spełniają moich oczekiwań. Czy mogę je zwrócić?
Zajrzyj do zakładki "Zwroty i reklamacje" i przeczytaj na temat szczególnych zasad zwrotów i reklamacji w okresie przerwy świąteczno - noworocznej (21 grudnia - 2 stycznia)
Tak. Pamiętaj, że na odstąpienie od umowy zawartej na odległość masz 14 dni od momentu dostarczenia Ci przesyłki. Proces dokonywania zwrotu opisany jest szczegółowo w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE.
Czy możliwa jest wymiana zakupionego produktu?
Niestety nie ma możliwości wymiany. Pamiętaj jednak, że możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość. Masz na to 14 dni od momentu dostarczenia Ci paczki. Proces dokonywania zwrotu opisany jest szczegółowo w zakładce ZWROTY i REKLAMACJE.
Jak złożyć reklamację?
Proces składania reklamacji opisany jest szczegółowo w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE.