ovczarnia
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Najczęściej zadawane pytania

Ile kosztuje dostawa?

Dostawa jest darmowa dla wszystkich zamówień powyżej 250zł. Jeżeli wartość zamówienia jest niższa, wówczas koszt dostawy wynosi:

- kurier DPD - 14,90zł

- kurier DPD (pobranie) - 19,90zł

- paczkomat InPost - 13,90zł

- kurier InPost - 14,90zł

- DPD PickUp (m.in. sklepy Żabka, stacje benzynowe Shell) - 14,90zł

 

 

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Niestety nie. Nie realizujemy odbioru osobistego zamawianych produktów.

 

 

Wybrałam/-em płatność w formie przelewu tradycyjnego. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Prosimy o opłacenie zamówienia w ciągu 3 dni kalendarzowych od momentu jego złożenia. Zamówienie nieopłacone w terminie zostanie anulowane.

 

Zarejestrowałam/-em konto w sklepie OVCZARNIA. Niestety nie mogę się na nie zalogować.

Aby konto w sklepie było w pełni aktywne należy potwierdzić rejestrację poprzez kliknięcie w link, który otrzymasz w osobnej wiadomości tuż po zarejestrowaniu konta. Jeżeli nie widzisz takiej wiadomości sprawdź folder SPAM (wiadomości tego typu czasami tam trafiają). Natomiast jeżeli link do potwierdzenia rejestracji rzeczywiście do Ciebie nie dotarł napisz lub zadzwoń do nas, w my wyślemy Ci go jeszcze raz. 

 

Moje zamówienie jeszcze do mnie nie dotarło. Co mam zrobić?

W momencie przekazywania przesyłki do wysłania otrzymujesz od nas powiadomienie wraz z numerem przewozowym. Przesyłkę możesz śledzić wpisując przesłany przeze mnie numer w tym miejscu:

- kurier DPD: https://www.dpd.com/pl/odbieram-paczke/

- paczkomat InPost: https://inpost.pl/sledzenia-przesylek

W przypadku problemów z dostarczeniem przesyłki możesz się kontaktować bezpośrednio z Obsługą Klienta:

- firmy DPD - +48 22 577 55 55 lub 801 400 373. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8 - 19 oraz w soboty w godz. 8 - 14

- firmy InPost - 722 444 000 lub 746 600 000. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 7 - 22, w soboty w godz. 8 - 20, w niedziele w godz. 8 - 18

 

Zamówione przeze mnie produkty nie spełniają moich oczekiwań. Czy mogę je zwrócić?

 Tak. Pamiętaj, że na odstąpienie od umowy zawartej na odległość masz 14 dni od momentu dostarczenia Ci przesyłki. Proces dokonywania zwrotu opisany jest szczegółowo w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE.

 

Chcę zwrócić zakupione produkty. Czy mogę je odesłać do paczkomatu InPost?

Na odstąpienie od umowy zawartej na odległość masz 14 dni od momentu dostarczenie przesyłki. Zwracany produkt należy odesłać na adres naszego sklepu, który można znaleźć w zakładce KONTAKT Nie odbieramy żadnych przesyłek z paczkomatów InPost.

 

Czy możliwa jest wymiana zakupionego produktu?

Niestety nie ma możliwości wymiany. Pamiętaj jednak, że możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość. Masz na to 14 dni od momentu dostarczenia Ci paczki. Proces dokonywania zwrotu opisany jest szczegółowo w zakładce ZWROTY i REKLAMACJE.

 

Jak złożyć reklamację?

Proces składania reklamacji opisany jest szczegółowo w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE.

 

Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za pobraniem?

Tak. Zamówienia za pobraniem wysyłamy firmą kurierską DPD. Zamówienia złożone do godz. 12 wysyłamy tego samego dnia.

 

Moje konto klienta zostało zablokowane? Dlaczego?

W przypadku zablokowania konta klienta, Klient otrzymuje od nas wiadomość mailową o blokadzie konta wraz z wyjaśnieniem powodu tej blokady. Dzieje się tak w przypadku, gdy z danego konta wielokrotnie składane są zamówienia, które nie są opłacane przez Klienta. Innym powodem może być również nagminne składanie i nieodbieranie zamówień przez Klienta. W celu odblokowania konta i wyjaśnienia sytuacji należy skontaktować się bezpośrednio z obsługą sklepu internetowego (telefonicznie lub mailowo).

 

Nie zdążyłam/-em odebrać przesyłki i wróciła do nadawcy. Co mam zrobić?

W przypadku, gdy Twoje zamówienie nie zostanie przez Ciebie odebrane i wróci do sklepu, takie zamówienie zostaje automatycznie przez nas anulowane. Produkty wracają na magazyn, a Ty otrzymujesz zwrot należności tą samą metodą płatności, która była wykorzystana podczas zakupu. Nie ma możliwości ponownego wysłania takiej przesyłki. Jeżeli nadal chcesz zamówić dane produktu musisz złożyć nowe zamówienie w naszym sklepie internetowym.