Darmowa dostawa przy zakupach powyżej 199zł

Szukaj

FAQs

  1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Jeżeli zrobisz i opłacisz zamówienie do godz. 12 - tej, Twoja przesyłka jeszcze tego samego dnia ruszy w drogę:) Firma DPD 98% przesyłek dostarcza na miejsce już następnego dnia roboczego, a więc nie musisz długo czekać na zamówione przez siebie produkty.

2. Moje zamówienie jeszcze do mnie nie dotarło. Co mam zrobić?

    Przede wszystkim nie panikuj:) W momencie przekazywania przesyłki do wysłania otrzymujesz ode mnie powiadomienie wraz z numerem przewozowym. Przesyłkę możesz śledzić wpisując przesłany przeze mnie numer w tym miejscu: https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

    Wszelkie problemy z dostarczeniem przesyłki możesz wyjaśnić kontaktując się bezpośrednio z Obsługą Klienta firmy DPD: +48 22 577 55 55 lub 801 400 373. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8 - 19 oraz w soboty w godz. 8 - 14.

    3. Poszukuję konkretnego produktu od producenta, którego artykuły oferujesz, ale nie widzę go w Twojej ofercie. Co mam zrobić?

      Napisz do mnie ovczarnia@gmail.com i określ jaki produkt Cię interesuje (nazwa, producent, kolor, ilość), a ja Ci powiem czy w najbliższym czasie będzie dostępny.

      4. Hej Ania, pomyliłaś produkty pakując moje zamówienie! Czy da się to jakoś naprawić?

        Och, jesteśmy tylko ludźmi, więc pomyłka może się zdarzyć każdemu. Napisz do mnie ovczarnia@gmail.com wskazując co jest źle spakowane. Postaram się to naprawić najszybciej jak będę mogła.

        Koszyk

        Twój koszyk jest pusty

        Wybierz pierwszy produkt