Darmowa dostawa przy zakupach powyżej 250zł

Szukaj

FAQs

  1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Większość przesyłek wysyłam w następnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia. Termin ten może się nieco wydłużyć w szczycie sezonu tzn. okres przedświąteczny lub wyjątkowo mroźna zima:) Zwróć uwagę, że dni robocze to dni od poniedziałku do piątku. A zatem, jeżeli złożysz zamówienie w piątek popołudniu, Twoja przesyłka zostanie wysłana w poniedziałek.

2. Moje zamówienie jeszcze do mnie nie dotarło. Co mam zrobić?

    Przede wszystkim nie panikuj:) W momencie przekazywania przesyłki do wysłania otrzymujesz ode mnie powiadomienie wraz z numerem przewozowym. W zależności od opcji, jaką wybrałaś/-eś możesz bezpośrednio skontaktować się z obsługą klienta firmy przewozowej lub napisz do mnie.

    3. Czy mogę odebrać paczkę osobiście?

      Oczywiście. Pamiętaj jednak, aby najpierw do mnie zadzwonić (+48 511 150 174) i ustalić termin odbioru zakupionych produktów.

      4. Poszukuję konkretnego produktu od producenta, którego artykuły oferujesz, ale nie widzę go w Twojej ofercie. Co mam zrobić?

        Napisz do mnie ovczarnia@gmail.com i określ jaki to produkt Cię interesuje (nazwa, producent, kolor, ilość), a ja Ci powiem czy w najbliższym czasie będzie dostępny.

        5. Hej Ania, pomyliłaś produkty pakując moje zamówienie! Czy da się to jakoś naprawić?

          Och, jesteśmy tylko ludźmi, więc pomyłka może się zdarzyć każdemu. Napisz do mnie ovczarnia@gmail.com wskazując co jest źle spakowane. Postaram się to naprawić najszybciej jak będę mogła.

          Koszyk

          Twój koszyk jest pusty.

          Dokonaj swoich pierwszych zakupów